Wednesday 14 October 2009

Duir

I came from distant mists

Twice, just to give you a name,

And my bless to stay with you,

For all time and spaces…

I shared my strength with you

And two strange abilities

Of carrying life’s cure in my arms,

And being deadly hurt, but survive…

In my shadows, anyone can find a rest…

Sorry, but I had gifted you with the same…

We might be totally broken, in pieces,

But our arms would always be open wide…

Trust me, I’m here, as always,

For twice in time, you, I’ve baptized…

I’ll be there for you whenever you need me

No matter if the whole world deserted you…

I just ask you one simple and small favor…

Don’t forget me and please, don’t let me be forgotten…

Keep your faith in Mother and Father…

And in all Nature, your place, my land, our Koad…

Duir

Eu vim das distantes brumas,

Duas vezes, apenas para lhe dar um nome,

E a minha benção para estar com você,

Por todos os tempos e espaços...

Eu dividi minha força com você

E duas estranhas habilidades,

De carregar a cura da vida em meus braços,

E ser mortalmente ferido, mas sobreviver...

Nas minhas sombras, qualquer um pode encontrar repouso...

Desculpe, mas eu presenteei você com o mesmo...

Nós podemos estar totalmente quebrados, em pedaços,

Mas, nossos braços estarão sempre bem abertos a quem precisar...

Confie em mim, eu estou aqui, como sempre,

Por duas vezes no tempo, você, eu batizei...

Eu estarei aí para você em qualquer tempo que você precise de mim

Não importa se todo o mundo abandonar você...

Eu apenas peço um simples e pequeno favor...

Não me esqueça e, por favor, não deixe que me esqueçam...

Mantenha sua fé na Mãe e no Pai...

E em toda Natureza, seu lugar, minha terra, nosso Koad...

No comments:

Post a Comment